torstai 7. maaliskuuta 2013

Avoimet ovet

Emäntä päästi minut taannoin loikkelehtimaan ympäri kotia. Siis tarkoitan, että aivan kaikkialle! Hän avasi minulle myös parvekkeen ja makkarin ovet - niihin huoneisiin kun minulla on tavanomaisesti pääsy kielletty. Emäntä oli erireilu. <3 Ainoa ovi, joka minulta pidettin kiinni, oli ulko-ovi.

Kiva parvekkeen ovi, olisipa se aina auki!
Mun parvekelaatikko!
Kiva puu, vähän vaan kaipaa trimmausta!
Pthyi, suu täynnä multaa!
Töpö on söpö!
Käpäliä alkoi paleltaa, loikkaanpa sisälle!
Olkkarin karvamatto on kertakaikkisen ihana...
...mutta pääsy makkariin on harvinaisempaa herkkua. Hyp!
Katsokaa, kyllä meikäkanin kelpaa! Saan pötköttää sängyllä!
Mutta koko päivää ei jouda makoilemaan. On niin jännää. Mikä tuokin vehje on, ja mitä tapahtuu, jos painan tuota nappia?
Emäntä, ota musta vielä sellainen potrettikuva, jooko? Sellainen söpö, kiitos.
Ja kaverikuva! Tässä olen minä ja mun emännän käpälä! Meillä oli kivaa!
Anna hali!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti